Modem, telefon i wolny transfer

Autor: << eMKa >> (emka_at_alert.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 11:01:53 MET DST

Mam taki oto problem:
Podłączyłem modem do lini telefonicznej, za nim podłączyłem telefon.
Podczas ściągania/wysyłania plików przy podłączonym telefonie szybkość spada
prawie o połowę. Wystarczy wypiąć telefon aby szybkość wzrosła.
Miałem telefon podłączony równolegle i było tak samo. Teraz mam za modemem i
dalej zwalnia. Jak temu zaradzić? (oczywiście bez każdorazowego odłączania
telefonu od linii bo przeważnie potem zapominam go włączyć i mam "święty
spokój")....
Modem: Zoltrix Cobra, telefon Panasonic przewodowy, PD5, win98SE

eMKa