Re: reklamacja plyty glownej

Autor: Adam Sikorski (sikor_at_vis.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 10:49:18 MET DST


Użytkownik "Fliper" <fliper__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:aki22u$to$1_at_news.tpi.pl...
(...) z moich doswiadczen to skaner nie zawsze dziala na
> sledziu, co wiecej raz sie zdarzylo ze dzialal na portach podstawowych,
tak ze
> ogolnie prace calego sprzetu oceniam jako niestabilna :(
(...)
sprawa ciagnie sie juz okolo miesiaca i
> troche
> mnie goscie wkurzyli
>
Skoro na sledziu tez skaner dziala niestebilnie to juz nie jest dobrze. Masz
prawo zadac wymiany plyty na egzemplarz pozbawiony wad, ale z drugiej strony
bedzie cholernie ciezko udowodnic im usterke, gdyz stwierdzienie
niestebilnosci jest ze tak powiem nienamacalne. Ale probuj, masz do tego
pelne prawo.
PS. I to jest wlasnie kupowanie calego komputera w sklepie. Byle sprzedac, a
potem maja w dupie. Czesto sie zdaza, ze bebechy zaplombowanej obudowy
roznia sie z tymi w cenniku. Ale to juz inna historia.

Pozdrawiam,
Adam Sikorski
sikor_at_vis.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:21:11 MET DST