Re: Karta grafiki na p³ycie Soltek SL-75 KAV

Autor: Adam Sikorski (sikor_at_vis.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 10:40:10 MET DST

U¿ytkownik "Mariusz" <akustyk_at_poczta.fm>
napisa³:

> A jak sie to ma do Matroxa g400 na ktorym teraz pracuje (chodzi o szybkosc
> ostrosc obrazu)? A klon jest duzo gorszy od oryginalu Ati?
> I jak sie to ma do Geforce?

Przedewszystkim napisales, ze zalezy Ci na ostrym i wyraznym obrazie, wiec
na wstepie odpada nvidia. Matrox i Ati nie maja rownych jesli chodzi o
jakosc obrazu. Chociaz z drugiej strony ja pracuje na geforce i jakosc
obrazu w zupelnosci mi wystarcza. Za ok.720 pln kupisz juz karte Prolink GF4
Ti 4200 TV. Jesli chcesz dowiedziec sie wiecej na temat klonow radeon8500 to
zapraszam do poczytania artykulu :
http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=wojny_klonow&tSid=60874c348024871e8b4f139
a87ba65ef , a tu znajdziesz cos na temat GF4 Ti 4200 i porownania z ATI:
http://twojepc.pl/artykuly1.php?id=geforce4_ti_4200&tSid=60874c348024871e8b4
f139a87ba65ef

Pozdrawiam,
Adam Sikorski