Re: USB 2.0 czym sie bawic?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 10:16:57 MET DST

Użytkownik "RusH" napisał:

> ale po co buforowac ? skoro
> -ram w drukarce = koszty

Obecnie prawie każda drukarka posiada określoną ilość pamięci wewnętrzej (z
wyłączeniem kilku "superpropozycji" za 99 zł dołączanych do każdego
supermarketowego komputera). Również większość lepszych drukarek posiada
jakiś procesor RISC'owy specjalnie przystosowany do tego typu zadań i
zazwyczaj radzi sobie z nimi lepiej niż superszybki Pentium IV. W związku z
czym i tak większość operacji związanych z wydrukiem spoczywa na drukarce.

> :))) mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzilo

Wydaje mi się, że zrozumiałem dobrze.

Pozdrawiam,
Sniper