Problem z pamięcią ....

Autor: mortel_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 28 Aug 2002 - 07:33:48 MET DST

Już tak dawno nie musiałem tego używać że kompletnie zapomniałem jak to
wszystko ustawiać. Powiedzicie mi gdzie siedzi mój błąd ..

config.sys

DEVICE=C:\WINDOWS\HIMEM.SYS
DEVICE=C:\WINDOWS\EMM386.EXE noems
DOS=HIGH,UMB
DEVICEHIGH=C:\WINDOWS\COMMAND\display.sys con=(ega,,1)
Country=048,852,C:\windows\command\country.sys

 autoexec.bat

LH mode con codepage prepare=((852) c:\windows\command\ega.cpi)
LH mode con codepage select=852
LH keyb pl,, C:\windows\command\keybrd4.sys

Mam problem z pamięcią ... chcę uruchomić pewną starą gierkę pod dosem ..
próbowałem różnych sposobów .. emm386 ustawiałem we wszystkich możliwościach ..
przy noems .. gierka drze się że musi mieć przynajmniej 2 MB pamięci expanded
przy braku parametru lub gdy mu ustawiłem np na 4MB tzn - emm386 4096 .. to
wyskakuje jakiś błąd o alokowaniu bloków ...
Jeżeli ustawie mu na Ram to początek gierki pójdzie ale potem znowu się wywala
i mówi że nie ma wystarczającej pamięci .. nie mam pojęcia co tu można jeszcze
zrobić ..
Będę wdzięczny za każdą odpowiedź .. Dzięki..

Boniek