Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 23:33:02 MET DST

On Mon, 26 Aug 2002 18:27:40 +0200, "news-Wafd"
<Wagram1806_at_ms-news.pl> wrote:

>Ok. Planuje wymiane płyty. ECS-a sprzedam. Mam Athlona XP1700
>Doradź kupno płyty do 600 zł i obudowy z dobrym zasilaczem, aby
>udźwignął całą resztę sprzętu.
A co z tego sprzetu ma byc. Ile dyskow, dodatkowy kontroler bedzie
potrzebny?
Dla siebie chyba wybralbym to: Epox 8K3A+

Dla mnie ma szystko czego potrzebuje 6xPCI, dodatkowe IDE, pelne OC
:-)

Gdybym mial mniej kasy kupil bym Shuttle DOT AK-35 GTR

Podobne mozliwosci przy nizszej cenie. Problem tylko w tym, ze nie
znam jeszcze nikogo kto by te zabawke wyprobowal (nie licze tu THG i
podobnych)

Pozostaja jeszcze Shuttle i Gigabyte. Tez niezle, ale ja Epoxa jeszcze
z czasow switnosci K6 lubie.

Pozdrawiam
GLide