Re: BIOS

Autor: Akashic (mateusz_at_nirvana.iplus.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 16:45:28 MET DST

"areres" <arek_at_ms-news.pl> wrote in message news:aigiri$8rt$1_at_news.tpi.pl...
> najnowszej
> za

> Musisz znaleźć stronę producenta płyty głównej i z niej ściągnąć bios do
> dokładnie tej płyty którą posiadasz. Powodzenia!

I tu wlasnie tkwi problem - nie moge znalezc producenta plyty glownej (jakos
wczesniej sie ta tematyka nie interesowalem i teraz nie nie wiem, jak
'odszyfrowac' producenta). Na wszelki wypadek podam dane, jakie wyskoczyly
mi po uzyciu Unicore BIOS Agent:
BIOS Date: 02/04/99
BIOS Type: Award Modular BIOS v4.51PG
BIOS ID: 02/04/1999-i440BX-19980205C
BIOS Eval: Release 19990205-0
Chipset: Intel 440BX/ZX rev 3
Superio: Winbond 977TF rev 0 found at port 3F0h
Nie moglem znalezc producenta rowiniez poprzez ID Number.
pomocy .... -_-

pozdrawiam
akashic