Re: HDD fujitsu pada

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 23:32:13 MET DST

Andrzej Pinczuk <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote in

> Nie chcialbym byc zlym prorokiem, ale IMHO to oznaka zbizajacej sie
> szybkim krokiem awarii.

no awaria to juz jest :)
Qfa , wlasnie sie teraz wylaczyl :)))
Gszeje sie mosfet na nim strasznie :( ale chlodzenie nic nie daje , pewnie
pada cos jeszcze

> Z duza przykroscia musze stwierdzic, ze tak
> zachwalane rok temu dyski Fujitsu - przynajmniej wsrod moich
> znajomych, ktorzy je wtedy zakupili - czesciowo zaczynaja sie
> "wykruszac".

Fujitsu bly niezniszczalne do okolo 10GB , potem zaczely sie pojawiac
padaki :(

> Znamienne jest to, ze we wszystkich prawie padla
> elektronika.

mam taka nadzieje , bo elektronike to ja sobie wymienie :)
to jest 20GB wiec warto sie bawic. Na razie mam go na wieszchu i co sie
wylaczy to go odpinam na chwile z zasilania :)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
   http://top.gry-online.pl/