Re: Wentylatorek, a kable z prądem.

Autor: Shrek (lskorupk_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 21:27:55 MET DST

Dnia 27 sie 2002, yamahaa_at_poczta.onet.pl zapodal(a):

> Dziękuję !!!
> Teraz tylko muszę wymyśleć opornik i poeksperymentować.
> Zastanawiałem się nawet, czy nie ściągnąć całkiem wiatraczka, bo mam
> trupa K6-2- 333. Ale cykam się trochę.

Opornik okolo 50 omow chyba, Ale najlepiej to poeksperymentowac - oporniki
sa tanie ( w kazdym razie 30 - 80 omow zalezy jak bardzo chcesz zwolnic )
w czerwony albo czarny kabelek (wszystko jedno), dobrze bybylo zeby
oporniczek byl 2 watowy bo jednak troszke sie grzeje. Mozesz tez podlaczyc
wiatraczek na 5 V ( czerwony kabelek od wiatraczka do czewonego na
zasilaniu i czarny do czarnego ), albo na 7 V ( czarny od wiatraczka do
czerwonego na zasilaniu, czerwony od wiatraczka do zoltego na zasilaniu ).
Mam tak na Athlonie 1.2 i jakos chodzi choc coller jest z tych wiekszych.
Rozwiazanie z 7 V ma jedna wade - jak bedzie zwarcie na wiatraczku to
mozesz rozwalic sprzet ale jeszcze nie slyszalem o takim przypadku.

Powodzenia