ATI8500 na drv od FireGL8800 pod w2k

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 19:56:31 MET DST

Czesc wszystkim,

Chcialem uruchomic mojego ATI Radeona 8500(oryg.) na drajwach od ATI
FireGL-a 8800 (profesjonalna karta do CADow i 3D).
Mialo byc tak szybko, profesjonalnie, mialo to wszystko chodzic jak
SoftQuadro na GeForcach nVidii, a tymczasem...

Program instalacyjny FGL=a 8800 po odpaleniu od razu wypisuje mi, ze
nie mam dodatku SP1 (cala rzecz dzieje sie pod w2k). Ja tymczasem mam
ten dodatek zainstalowany, probowalem tez na SP2, nadal to samo: "You
must install SP1, before you can install the drivers for the ATI FGL
Graphics Accelerator.".
O co mu chodzi ???

Moze jest to zwiazane z tym, ze uzywam polskiej wersji Windows 2000
(bo FireGL instaluje sie po angielsku)?
Czy uzywa ktos w/w kart na tych drajwerach i spotkal sie z takim
problemem?

Dzieks za odpowiedzi,
pozdrawiam,

---