Dysk 20 GB i P166MMX

Autor: Elektroda (elektroda_at_hoga.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 19:17:49 MET DST

No właśnie, taki dysk chciałem sobie kupić do mojego kompa, ale
stwierdzono,że bios wykryje tylko 8 GB. Sprzedawca zapewnił mnie, że jak
przywiozę kompa do niego, to on mi od ręki w minutę zainstaluje ten dysk i
będzie całe 40 GB. Chciałem by mi powiedział co trzeba zrobić, a dysk kupię
i zainstaluję w domu. Niestety to tajemnica stwierdził.
Wiecie co to za sztuczka? Mówił tylko, że biosu nie trzeba zmieniać.

Zdrówko
Mariusz