Re: K7T 266PRO problem z systemem - HELP

Autor: AdamS (adasio_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 18:59:31 MET DST

> Mam problem z instalacja systemu (98,W2k,XP). W98 Generuje
> bledy przy instalacji, W2K i XP znajduja bledy w plikach istalacyjnych
> choc instalki sa dobre. Plyta to MSI K7T266 Pro, durom (Morgan) 1GHz, 256

Na jakiej grafice? Mialem na tej plycie (chyba Pro2) i GF4 MX440 MSI,
problem z posadzeniem 98, XP instalowal sie OK. GF4 Winfasta tez mial taki
sam objaw - w poczatkowej fazie instalacji ekran robil sie czarny i tak mu
zostawalo. Jako ze bylo to zaraz po pojawieniu sie GF 4MX i nie bylo z tymi
kartami doswiadczen serwis stwierdzil, ze pewnie ten typ tak ma. Na czas
sadzania 98 dalem stara grafike w PCI, potem zmiana na GF4 i bylo po
wszystkim. Chodzi wszystko dobrze ale nie do konca - co ktorys restart lub
uruchomienie komp nie startuje dajac wskazanie na problem z grafika, trzeba
go jeszcze raz zrestartowac i rusza. Niestety brak mi checi by go wybebeszac
i probowac z innymi podzespolami np inna grafika na AGP.

AdamS