Re: 1,8 vs 2,26... Final.......

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 17:05:35 MET DST

> Mialem podobny zgrzyt, winowajca byl jakis cichociemny smiec, ktory sie po
> tajniacku zainstalowal -- Fuzzy Logic, czy jak mu tam.

A tak...z rozpędu został zainstalowany.

[...] Jako, ze bylo 160MHz, to glupial i przestawial na
> defaultowe 100MHz.

Czyli z tego wynikałoby, że komp jednak startuje na 3.6 (tak wynika z
procedury POST), a podczas startu windy fuzzy logic przestawia go z
powrotem na 100...
Tylko niepokoi mnie to 3.6 IMO dużo za dużo, skoro typowo "chodzą" na ~2.5
Oczywiście - samo wystartowanie, a stabilna praca ma się tak do siebie
jak komunizm i dobrobyt, ale sam fakt wystartowania jest lekko zadziwiający.

[...] ktora masz wersje BIOSu? Jesli 1.2, to uaktualnij, bo ta ponoc
> ma blad i funkcje dot. podkrecania nie dzialaja (z relacji znajomego
> posiadacza 845G -- sam mam 845E).

Sprawdzę jeszcze - ale najnowsza sprzed ok. 5 tygodni.
Szkoda by było - miałem nadzieję że trafiłem na wybitny egzemplarz :)

jancio