Re: Udostepnianie polaczenia internetowego

Autor: JM (enzo79_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 16:14:24 MET DST

No to tak. Windows sam ropoznal sprzet ale zaznaczyl wykrzyknik przy: karta
sieciowa/udostepnianie polaczenia internetowego.
Nastepnie zaktualizowalem sterowniki karty sieciowej na jej orginalne,
kupione z kompem. Wykrzyknik nie zniknal.
Moge logowac sie do sieci, przegladac kompy w sieci itd, ale nie moge sie
polaczyc z internetem.
Polaczenie internetowe jest ustawione tak samo jak na innych kompach, ktore
dzialaja. Lacze sie przez SDI.

Nie wiem do czego potrzebne jest to UDOSTEPNIANIE POLACZENIA INTERNETOWEGO
dlatego pytalem. Chyba rzeczywiscie to poprostu wywale.

Patric

Użytkownik maniek <maniek6_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akfuq8$mh$1_at_news.tpi.pl...