nvidia gf2 mx 200/400 problem

Autor: oya (jot_at_widzew.net)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 15:48:40 MET DST

heh no wiec mam gfroce 2mx system pokazuje go jakos 200/400 :) wiec
niewiadomo ;] jakies posrednie firmy PINE ;]

problem jest taki ze obojetne jakie wezme detonatory to i tak jak w grach
jest mgla czy deszcz czy chocby mleczna szyba ;] to cos jes nie tak i nei
da sie grac
polega to na tym ze jak rusze myszka dajmy na to w lewo to obraz przewija
sie plynnie w lewo ale zatrzyma sie dopiero w ktoryms momencie ( nie da sie
kontrolowac tego przesowu) i dziala to tylko na tych mglach czy deszczu

ogolnie dziala wszystko dobrze...
ktos mial taki problem i umie go rozwiazac?
moze moja karta nie ma jakis efektow do tego (choc mgla jest ladna deszcz
takze... tyle ze nei da sie przez to grac ;] )?

ps oparlem sie tylko na tych efektach bo tylko tu zaowazylem te male
niedociagniecia ktore max nie pozwalaja grac ( np w grach typu QUAKE )

pozdr.
oya