Udostepnianie polaczenia internetowego

Autor: JM (enzo79_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 15:19:19 MET DST

  Instalowalem na nowo na laptopie system Win98. Po rozpoznaniu calego
sprzetu mam problem z karta sieciowa. Zainstalowalem nowe orginalne
sterowniki ale caly czas w menedzerze urzadzen przy karcie sieciowej pojawia
mi sie wykrzyknik nad UDOSTEPNIANIE POLACZENIA INTERNETOWEGO. Sterowniki do
karty sieciowej na pewno sa dobre bo zgralem je z orginalnego kompaktu od
laptopa. Juz nie pierwszy raz mi sie to zdaza. Polaczenie sieciowe dziala ok
ale internet nie hasa. Jak to zlikwidowac, lub co za sterownik potrzebny
jest do takiego urzadzenia???

Patric