Re: ATX nie wylacza sie po zamknieciu Windows

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 00:04:58 MET DST

<groniec_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> To jest aktualnie Win98SE.
> W opcjach gdzies znalazlem ze sie przelaczalo wersje ACPI(?) 1.2 lub 1.0.
> Na zadnym z tych ustawien sie nie wylaczal.
> Czy trzeba jakis specjalny sterownik doinstalowac ?
> Czy pomoglaby instalacja Windowsa Milenium ?
>
> Jack

Mysle ze nie , zainstaluj system z wlaczonym ACPI a pozniej z wylaczonym ,
zmiana po zaisntalowaniu systemu nic nie daje .

Aha ja mialem tak samo z abitem be6 kumpla narobilem sie jak cholera .
Robilem to na WIN xp i sprawa wygladala nastepujaca ze w Menadzerze urzadzen
powinno byc napisane w sterowniku komputera
"ACPI cos tam dalej PC" , a mimo wlaczonej opcji w biosie nie instalowal
tego windows .
Wkoncu wylaczylem ACPI przy instalacji , i po wlaczeniu w zarzadzani energia
trybi APM wylacza sie dobrze .

Jak masz jeszcze jakies pytania to odezwij sie na gadu
942125 .