Re: LCD Samsung 171s

Autor: Pawel (apro_at_o2.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 14:59:02 MET DST

Oczywiście mam go właśnie przed sobą. Całkiem niezły model, no i za
rewelacyjną cenę (3000zł - w promocji do końca wakacji).
Bardzo fajną opcją jest możliwość dopasowania ostrości, która przydaje się
przy pracy w niższych rozdzielczościach.
Z wyświetlaniem filmów i grami nie ma żadnych problemów.
Jak chcesz zobaczyć go w akcji, to zapraszam do Warszawy, ul. Ptasia 6,

Pawel
pfedoruk_at_monitorylcd.pl
www.monitorylcd.pl