Re: pytanie o LPT

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 13:18:54 MET DST

"HASH^DEUS" <NOSPAMrus_at_wsisiz.edu.pl> wrote in

> wszelkie
>>

> Drivery sa.. DirectPad Pro.. u mojej dziewczyny dziala ok...u mnie na
> kompie same sie guziki wciskaja..

no to wlsciwosci i ustaiasz opooznienie , normlanie jest chyba 5 , pobaw
sie tym

> co to jest homemade? w direct pad pro tez mopzna te opoznienia
> ustawiac od 1 do 5... ale to nic nie daje...

homemade czyli zrobiona samemu :), no jak nic nie daje to nie mam pomysluf,
za dlugi kabel albo kondensatorki wlutuj (miedzy sygnal a mase)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
   http://top.gry-online.pl/