PROSBA O POMOC!!!!!!!!!!

Autor: katerek (Dreamer_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 13:03:52 MET DST

Wiem ze to nie ta grupa ale na grupie pl.comp.os.ms-windows.win9x nikt nie
podal mi zadnej konkretnej odpowiedzi, jak rowniez grupa ms-news.pl.win9x
pozostaje bez odpowiedzi

Mam swiezutko zainstalowany system operacyjny WIN98SE jeszcze nic w nim nie
ruszylem i mam pytanko jak najlepiej go skonfigurowac jakie sterowniki jakie
opcje w panelu sterowania powlaczac i jakie wylaczyc no i oczywiscie wersje
sterownikow (tylko jakie??)

Duron 600
ECS K7S5A
256 Mb Ram
G-force 2MX 400 - 64Mb
SB Live 5,1
Modem Zoltrix Scorpius
Sieciowka Realtek
Tuner TV PIXELVIEW bt848 (albo cos takiego)
Dysk 20 GB MAXTOR 5400 RPM

Z gory dziekuje
Prosilbym jeszcze o linki jesli mozna

Dziekuje
Grafa

PS
wiem ze wczoraj dawalem ten POST ale naprawde jest to dla mnie wazne.
Dzieki za wyrozumialosc