Re: ps/2

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 11:42:45 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał:

> Pewnie. I w przypadku klawiatur (a w przeciwieństwie do myszek)
> praktycznie zawsze działa :)

Ja bym podkreślił tutaj stwierdzenie: "praktycznie zawsze". Producenci z
racji dużej swobody ruchów jeśli chodzi o implementację standardu PS/2
zaczęli wymyślać własne udziwnienia. Stąd też powstało kilka różnych
nietypowych kombinacji, które nie potrafią poprawnie współpracować z
niektórymi przejściówkami. Z doświadczenia wyciągniętego ze stosowania ok.
30 różnych przejściówek w kilkudziesięciu komputerach zauważyłem, że lepiej
działają przejściówki na giętkim kablu, a problemy bywają z tymi
umieszczonymi w jednej wtyczce.

Pozdrawiam,
Sniper