Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Peli (ipam_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:32:24 MET DST

> Dlugo szukalem wyrazu "Szkaluj". Nie znalazlem go
> w Slowniku Poprawnej Polszczyzny PWN.
> Nie bylo tez tego slowa w Slowniku Wyrazów
> Obcych Tokarskiego. Podaj "link" skad "wyszarpnales"
> to "szkaluj".

Na zamojszczyznie slowo to jest naprawde nieznane ?

W Googlach dostaniesz minimum 800 linków.
Wpisz string -> szkalowanie

Widze ,ze tylko czepiasz sie szczególów.
Glówny watek - podejrzenie o hakerstwo-
czeka na jakies uzasadnienie lub informacje.

PODEJRZEWASZ to UZASADNIJ
lub sprecyzuj zarzuty.

PRZEDSTAW NA FORUM ( lub priv) co tak naprawde sie stalo
i skad u ciebie podejrzenie o wlam . Nie powinno sprawic tobie
to problemu ( nawet twojej córce - jak czytam )
Ja jestem bardzo zainteresowany , poniewaz slysze ,
ze jestem jedynym podejrzanym .............:-))))) .

peli. "ekolog"

P.S. Czy naprawde laczysz sie poprzez modem ?