Re: Problemy z ECS K7S5AL

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 10:42:13 MET DST

Użytkownik Macca <macca.macca_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:akf2vf$ms3$2_at_news.tpi.pl...
> Witam,
> posiadam ta płyta w ver.3.1 wgrany nowszy BIOS
> mimo to jest z nią kilka denerwujących problemów.
> Może ktoś z użytkowników tej płyty miał podobne?

nie wiem czy podobne ale troche mielem z niąprzebojów

> -Dźwięk czasem niespodziewanie pojawiają się
> dziwne harce oraz trzaski w głośniczkach, wiem
> że ten układ na płycie nie jest najlepszej jakości
> ale tak źle chyba nie powiło być? Efekt, pojawia
> się i znika dość nagle.

o u mnie z dziwiekiem spoko, jade na sterach z plytki zadnych zmian

> -W grze Warcraft3 gra często ładuje się a w 80%
> ładowania zwis... Miałem kilka różnych wersji
> i ciągle to samo! Inne gierki śmigają aż miło :)

kilka wersji gry ?? nie wiedzialem ze w Polsce jest dystrybuowana w kilku
wersjach ??
wiesz z programami to tak jest ze najczęsciej maj a jakąs pomoc techniczną i
tam generalnie powinienes sie zglosic

> Dodam że korzystam z sieciówki wbudowanej
> a temp. proca ok. 42-45 stopni system 27-30.
> Dysk Seagate 40GB U6,128DDR, Duron950MHZ
> Co można zmienić? System W98 a będzie ME.

będzie Me ?? nie rób tych samych blędów co inni .......

> Pozdr.

i owszem nalezy sie