Re: amd

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 13:13:35 MET DST

Adam wrote:
> zauwazylem, ze jest cos nie tak z tymi AMD.
> niby takie wydajne i troche tansze niz Intel a czasami zdarza sie, ze

nie niby ale takie sa

> przy zakladaniu radiatora rdzen sie kruszy i procesor trafia szlag.

hehe troll jestes czy jakis zakrecony gosc ? zmienialem radiator z 3x i z 2x
plyte - nie pokruszylem procka

> to jest profesjonalny sprzet?...

tak, nie profesionlany czlowiek zniszczy...
bardziej sie martw o kruszace sie butelki coli (pod kapslem) = szklo mozesz
polknac - ostre !

> To zrazilo mnie do AMD, juz wiecej nie kupie takiego procka.

ile masz lat chlopczyku :))

nowe hammery beda mialy taka blaszkem, za to napisz do intela by nozki z
procka nie wypadaly - oki ? Znajomy mial odkupione 4 procki - nozki zostaly
w socket (juz nigdy niegdy nie kupie intela - prawda ze bzdurne ?)