co zrobić z laptopem

Autor: Janusz U (nopsoft_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 11:38:59 MET DST

To starocie zwie się IBM ThinkPad 700C.
Kiedy naprawiłem jego zasilacz okazało się, że coś jest z komputerem.
Instrukcje serwisowe i dyskietka refencyjna nie pomagają.
Komputer startuje prawie za każdym raziem inaczej. Pomyślnie przechodzi test
pamięci, ale ciągle zgłasza błąd o rozładowanej baterii CMOS (wymieniłem ją)
lub zawiesza się dość często (jakby się przegrzewał lub pamiętał przez
pewien czas poprzednie błędy). Często pojawiają się jak wynika z serwisówki,
że uszkodzona jest płyta główna - ale to może być przegrzanie - bo zimno po
tygodniu chodzi ok (ale nie ładuje systemu bo zgłasza komunikat o
bateryjce... - złącze jej też sprawdziłem). Po ponownej konfiguracji staje
na teście post np. CP:CP:24
Co z nim można zrobić? (poza wyrzucieniem na śmietnik:))