dziwna sprawa!

Autor: R. Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 10:47:24 MET DST

Witam!
Wczoraj wymieniłem swojego wysłużonego AWE 64 na SB Audigy. Dźwięk
wspaniały, ale małe ale. Mój sprzęt to:
AMD K6-2 500
Płyta A-trend ATC-5200
256MB Ram
40GB HDD Maxtor
Sieć Compex 100MBit/s
Riva TNT2 M64 32MB
Jak zapakowałem SB Audigy do kompa to okazało się, że win xp nie ma ochoty
wstać. Ponowna instalacja (wyciąłem poprzednią w pień) trochę pomogła, tzn
jak w biosie wyłączę opcję:
Asign IRQ for VGA to wszystko mi się odpala z tym wyjątkiem, że Grafika
pracuje mi jedynie przy częstotliwości odświezania 60Hz i nie moge tego
zmienić (do tego musiałbym włączyć IRQ dla karty).
Zainstalwanie via 4in1 4.40 nie pomoło.
Kiedyś miałem podobny problem gdy w kompie były dwie karty sieciowe na PCI.
Ściągnął bym sobie jakiś nowy bios, ale strona atrenda nie odpowiada (może
firma padła).
Poradźcie co robić. Nie chciałbym instalować win 98 :-|
3m cie się,