Re: abit be6 II

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 10:10:16 MET DST

On Sat, 3 Aug 2002 09:53:07 +0200, "Chojny" <archiemc_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>popatrz tutaj:
>http://fae.abit.com.tw/eng/download/bios/i_new.htm#P3
>Uzytkownik "robert slawinski" <robert_at_toutfait.com> napisal w wiadomosci

dzieki za link. niestety nie znalazlem tam wiele o problemie z duzymi
dyskami na kontrolerze hpt366 a jedny problem jaki tam znalazlem
dotyczyl w95.
wlasnie dokopalem sie, ze moja plyta to be6 II v.1.1
w razie co dyski to western digital.
zeby bylo smieszniej. sciagnalem biosy z ich eftepa, i brubowalem
podmienic, na co program mi powiedzial, ze to nei ta plyta. jak nie
ta, ja ta. chyba ze maja w pliku info do biosu zla informacje.
w kazdym razie jeszcze raz dziekuje za chec pomocy.
<rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.