Re: problem z Abit BX133

Autor: Robert (robert133_at_tlen.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 09:48:16 MET DST

Użytkownik sphinxozo <sphinxozo_at_hotmail.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aietp9$34r$1_at_news.supermedia.pl...
> Mam problemik z ta plyta, zapakowalem tam celeronka 800/100 mhz i plyta
nie
> wstaje.
> Probowalem odpiac wszystko poza karta grafiki i pamiecia.
> Zapala sie czerwona diodka na dole plyty, zasilanie jest, wiatraki sie
> kreca, procesorek sie grzeje (sprawdzalem bez radiatorka palcem ;)), nic
nie
> piszczy, nie da sie wylaczyc inaczej niz wyjmujac zasilanie z gniazdka
( no
> i oczywiscie nie mam zadnego obrazu na monitorze :(.
> [...]

Ja mam celerona 950 na BX133 i kreci sie na 1266MHz.
Może masz problem z ustawieniami bios opcja softmenuIII najlepiej wyłacz to
przełącznikiem na płycie ustawiajac DS10 na ON ostatni switch w rzedzie
reszta na OFF. Jak komp wstanie poustawiaj prawidłowo bios reset kompa
wyłącz zasilanie DS10 off i powinno chodzic