Re: raid i stripping

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 09:25:50 MET DST

Użytkownik "Smoq" <smoq__at_poczta.onet.pl.xx> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Radio Erewan" <radek_at_cdrom.pl> napisał w wiadomości
> W W2K MS nie zaleca stosowania stripping na dysku systemowym, gdyz moze to
> byc przyczyna utraty danych (zrodlo W2K Resource Kit), co tez zdarzylo mi
> sie obejrzec u kumpla.

Coż lista patentów których nie zaleca MS jest tak długa że jak by się ktoś
nią przejmował to byśmy nadal siedzieli przy jakimś ZX Spectrum lub cos w
tym stylu. Ja mam u siebie sripping na 4 MAXTOR-ach 60 GB 7200 na
kontrolerze HPT 370 juz jakieś dobre 4 miesiące i jakoś nic mi sie pod 2K
nie polozyło, żadnych uszkodzonych pasków niedostępnych macierzy. Ale za to
jak wszystko smiga przy zrzucaniu AVI na dysk albo przy kopiowaniu filmow,
no i do tego taki dysk jest przezroczysty dla systemu i mozesz sobie
dowolnie podzielic dostepną przestrzeń dyskową. Osobiście już bym w tej
chwili nie kupił płuyty bez RAID, Zalezy do czego wykorzystujesz sprzęt bo
jak do grania to mozna sobie darować co najwyzej szybciej wczytuja się
LEVELE z dysku :))