Re: Zestaw komputerowy - co sadzicie ?

Autor: dyferencjo (dyfer_at_blokada.poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 08:53:21 MET DST

januszek <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> wrote in

> ok (napewno beda Ciebie namawiac na AMD, beda mowic ze jest szybszy i
> tanszy, a prawda jest taka ze roznicy w predkosci nie zauwazysz a do
> ceny procesora AMD bedziesz musial doliczyc cene bardzo dobrego
> wentylatora, IMHO intel jest dobrym wyborem)

Jeśli myślisz, że będzie miał taniej Intel=AMD+wentylator to się baaaardzo
mylisz. Wentym można swobodnie kupić za 25-30 złotych, a mówię o TTC-D5TB
czy jakoś tak. Cicho i wydajnie.
Poza tym ja wolałbym naprawdę prawdziwy procesor, a nie gniota z
przetaktowanego dwa razy tylko po to, żeby miał jakąś sensowną wydajność :)

--
Rally.pl Te_at_m Tychy
Internet Group