Za mało pamięci?!

Autor: Kamil D. (kdonline_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 01:13:54 MET DST

Witam.
Posiadam 128 MB ramu, ostatnio podczas próby uruchomienia Outlooka pojawił
się komunikat informujący o braku wystarczającej ilości pamięci do jego
uruchomienia. W tym czasie otwarte były dwa okna IE, Winamp i mIrc w tray'u
siedział Bankrut, GG i program uruchamiający właściwości myszki. Nigdy
wcześniej nie było takich problemów, nawet gdy otwarte było więcej programów
(Excel, Photoshop, Word...). Program PC Alert III po załadowaniu systemu
wskazuje od 46 do 51 MB wolnej pamięci (dlaczego są takie wachania?). Po
zamknięciu wszystkiego, max jaki udało mi się uzyskać to 57MB! Wydaje mi się
że przy 128 na płycie, dostępnej powinno być więcej pamięci. Czy coś jest
nie tak? System operacyjny to Win98, reszta: Celeron 800, Microtek na Via
Apollo.

Pozdrawiam
Kamil D.
kdonline_at_poczta.onet.pl