Re: GeForce4 MX440

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam)
Data: Sat 03 Aug 2002 - 00:30:55 MET DST

Użytkownik "mikuch" <m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam> napisał w wiadomości
> cze
> czy GeForce4 MX440 64MB DDR będzie działał na płycie głównej P6IPAT oraz
> K7VZA (w wersji 1 i 3)?
> bo podobno ta karta nie współpracuje ze "starszymi" płytami głównymi - tak
> mi powiedział sprzedawca w sklepie komputerowym,
>
> jak się ma ta karta w kontakcie z winXP?
>
> z góry dzięki za pomoc :-)
>
> --
> mikuch
> gg55100
> ICQ95580650
> odigo3979644

odpowiadam sam na własne pytanie, sprawdziłem to w praktyce:-)
GeForce4 MX440 64MB DDR TV firmy Inside TNC działa na pewno z płytami P6IPAT
oraz K7VZA w wersji 1.0 (w wersji 3.0 nie sprawdziłem bo nie miałem czasu,
ale według mnie powinno działać:-)

obecnie używam tą kartę na P6IPAT pod winXP i wszystko chodzi cacy
(oczywiście pod warunkiem używania sterowników z autografem Billa G.)

mikuch