Re: Tegier

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 00:47:03 MET DST

Grzesiek wrote:

> Mam napęd DVD w kompie ale taki do którego płyty się wsuwa (nie ma
> szufadki). Mogę w nim odtwarzać mini- disc-i. Nie zepsuje sie nic?
Pioneer? Ten wlot na płytki to tzw. slot-in. Ale z tego co wiem, miniCD
(nie mini-disc (Sony) - to inna bajka) niestety nie wchodzą. Przynajmniej
mój model nie obsługuje. Zobacz w instrukcji - powinna być specyfikacja,
co napęd potrafi przyjąć/odczytać.

pozdrawiam,

--
misiek
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***