Re: Nie uruchamia sie komp.

Autor: sphinxozo (sphinxozo_at_hotmail.com)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 23:24:40 MET DST

"Mariusz Lewandowski" <nospam_at_nospam.pl> wrote in message
> Witam
> Nagle pojawil sie taki problem: podczas uruchamiania komputera, nie laduje
> sie nawet BIOS. Staje na komunikacie:
> BIOS ROM checksum error
>
> Nie wiem czy to jest jakis wirus, czy cos sie stalo z plyta, a moze cos
> jeszcze innego?
> A moze pomoglo by cos zresetowanie BIOSU
Moze cos ci sie skopalo z kostka bios'u komunikat jakby ci sie cos zle
sflaszowal albo mial jakies przeklamania i stad mu sie suma nie zgadza,
zakombinuj taka sama plyte i sprobuj podmienic kostki jak sie uruchomi
przeflaszuj na zywca moze pomoze (jak sie boisz ze cos skaszanisz bardziej
to do mistrza z programatorem epromow pewnie za 10 pln przeflaszuje :) )