Re: Za cieńki sprzęt do divix'ów?

Autor: WiesiekW (wwiesiek_at_go2.plNOSPAMinvalid)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 22:57:34 MET DST

posazek napisał(a):

> w kartach Ati, nazywalo sie to chyba "kompensacja ruchow"
> nie wiem czy to ma cos wspolnego z DVX ale tak mi sie kojarzy ;)
> jesli sie mysle nie plujcie

Sprzętowe dekodowanie DVD i MPEG-2 przy minimalnym użyciu procesora
divix,ów nie.Dodaje angielski opis z pudełka Radeona7500
(Proces ful-frame rate, ful-scren DVD or MPEG-2 video)
(Hardware DVD saves the expense of buying a saparate MPEG-2/DVD decoder
card)
(Motion compensation and iDCT allow for DVD decoding with minimum CPU
usage)

pozdrawiam
WiesiekW