Re: Zestaw komputerowy - co sadzicie ?

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katpwice.supermedia.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 22:58:37 MET DST

Rafal <osoba_at_microsoft.com> wrote in <aiepqq$c9u$1_at_news2.tpi.pl>:

>slalem o amd, ale te maja wysoka temperature pracy, a co za tym idzie
>kiepsko sie podkrecaja. Intele sa bardziej elastyczne na takie zabawy. A
co
>do zestawu, to wezme GF2 zamiast GF4. Myslalem tez zeby zamienic DDR na
>RAMBUSy, ale nie wiem czy sie oplaca, doradzcie.

ale masz pewnos ze dzila jako +2200 (1,8 gh) , a nie p4 ktory zejdzie do
400 jak pozadnie go pomeczysz

zaluż pozdnego coolera na athlona i mozesz kerecic

rambusy sa intelowskie> i sa do dupy! (drogie i nie tak wydajne ja pisza,
intel sie z nich wycofuje (kolejny nietrafiony standart intela))
wiec na pewno ddr a jak tak to polecam do tego athlona bedzie stabilnieszje
niz p 4 z drr :)

co gefa ta polecam kompromis moze gerfa 3 tit 200?? albo rodeona (tu sie
slabiej orjentuje , ale sa niezle)