AVI , MPEG itd ...

Autor: Krzysztof Warzbiński (krzysztof.warzbinski_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 20:44:06 MET DST

Może ktoś mnie oświecic dlaczego niektóre pliki *.avi mogę odtwarzać za
pomoca np SubEditPlayer , a niektóre nie chcą sie uruchomić, ale
jednocześnie dadzą się uruchomić inną prostą przeglądarką np. InfranView.
Dodatkowo te avi które chodzą pod SubEditem nie chodzą pod InftanView. Czy
brakuje mi jakichś drv ?? Jeśli tak to jakich ??

Pozdrawiam,
Krzysiek