dość dziwne

Autor: gen (genetik_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 19:41:46 MET DST

Od kilku dni obserwuje coś takiego. Komp chodzi najnormalniej w świecie tzn.
IE, poczta, mp3, filmy itp wtedy problemów zero. Kibelek zaczyna sie kiedy
chce w coś zagrać. Uruchamiam gre i po kilku minutach komp sie wiesza, obraz
sie zatrzymuje nic sie nie da zrobic oprusz zresetować przyciskiem. Zrobiłem
reinstalke windy (98), zainstalowałem jeszcze raz stery do grafiki (28.32) i
Direct X 8.1. Direct X setup nie znalazl żadnych błędów tak samo jak Norton
Syst. Works
Mam płyte ECS K7S5A i słyszałem ze jest awaryjna, mam ja od 6 miechów i nie
było z nia żadnych kłopotów wiec chyba jest sprawna

Ludzie poradźcie coś bo chciałbym sobie pograća nie uśmiecha mi sie format
c: