Re: ...coś chrzanicie

Autor: biglebowsky (biglebowsky_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 21:34:44 MET DST

fajnie, Patch ze masz teorie na temat, ale nie chce mi sie placic
za to zebys mogl sie dowartosciowac, bo ten cacy modem notorycznie przestaje
sciagac i wysylac cokolwiek po odebraniu np.732 bajtow, (w instrukcji
napisano
ze w takim wypadku tza sie rozlaczyc, i polaczyc ponownie) Wiec w/g ciebie
dziala cos co niedziala, ale chyba i tak wiesz lepiej.

Jestem z radyja, i sieje propagande, bo niepodoba mi sie ta nazwa: Omen,
Pentagram,
to, to przeciez... szatanizm i demoralizacja, a nie!, teraz pojolem:
" to nie modem jest do kitu tylko użytkownicy ", mam sie na tyle sprawnie
 zeby nie czuc sie zobligowanym do udowadniania ci ze niekoniecznie.

--
Biglebowski
biglebowsky_at_poczta.onet.pl