Re: HP LaserJet 1200

Autor: Kobi (kobikob_at_2com.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 01:23:20 MET DST

Użytkownik "Marcin Kulas" <hitower_at_czarna.dziura.com> napisał w wiadomości
> [...]

Mialem ten sam problem. Nie drukowala, albo Word wywalal jakies Pure
function called czy cos takiego. A dzialo sie to wszystko na sterowniku HP
LaserJet 1200 Series PCL 6
( hpbf3120.drv). Problem rozwiazalem zmieniajac sterownik na HP LaserJet
1200 Series PS (hp1200ps.drv). Dobrze tez drukuje na windowsowych sterach od
LaserJet III, tylko nie ma wtedy przydatnych opcji. Jak nie zmieniales
jeszcze starow to sprobuj to zrobic. Wszystkie sa na plytce, ktora dostales
z drukarka.

Pozdr