Re: Celeron 1.7 GHz i 45 st. C.

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 16:33:36 MET DST

> Tak chcialem sie tylko upewnic: czy 45 st. C na BOXowym Celeronie 1.7
> jest w normie? Plyta Tyan Trinity-510.
Czlowieku! No cieplo, lekko cieplo... ale i na dworze cieplo. 45'C to nie
jest tragedia. Jesli komputer sie nie wiesza, to bedzie tak dluuuugo
chodzil. Acha! Zmyles to klejace dziadostwo z coolera i walnales pasty?

> Chcialbym na maszynie porobic jakies testy: znacie jakis
> soft, co potrafi dobrze maszyne obciazyc (Windows, brak
> sieci wiec Seti odpada)?
3DMark w petli, Hot CPU Stability Test, jakies demka np. od karty
graficznej. Nawet Sandra ma modul obciazania sprzetu, jesli pamiec mnie nie
zawodzi.

Piotr