ppp na RS-232 pod WIN

Autor: Peptulis Amargolis (WEZ_ADRES_Z_SYGNATURY_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 14:23:57 MET DST

Czesc,

potrzebuje polaczyc Linuxa i Win xx po kablu szeregowym po PPP w
celach sieciowych, np. wpinam sie Win do routera na Linuxie.

I teraz pytanie. Czy na Win do tego celu moge wykorzystac dial-up
networking? W trakcie konfiguracji moge wybrac tylko modemy a nie
widze "zywych" portow com (chociaz w HyperTerminalu sa i mozna je
wykorzystywac). Czy jest cos takiego jak driver do samego portu com,
aby byl widoczny tak jak modem w dialup networking? W liscie modemow
nie mam czegos takiego jak null modem itp. Dla scislosci mam win 95.

Czy jest jakis soft, aby port com mogl byc wykorzystany do ppp (dla
Win)?

Pepto

p.s. jezeli mozna to takze na priv! pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl