Re: LD CR-RW CED-8080B

Autor: miki (miki_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 11:53:23 MET DST

Użytkownik "Placek" <placek2000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Cześć
>
> Grupowicze czy możecie mi powiedzieć czy opłace się kupować
> LD CR-RW CED-8080B od kumpla.Chciałbym wiedzieć jakie ma zalety i wady.

Podstawowe pytanie to za ile i ile zamierzasz nagrywac na niej płyt??
Zalet to na tle uwczesnych nagrywarek chyba nie ma.Nagrywa plyty cd-r w 10
minut (8x) a cd-rw w 20 (4x) obsluguje cd-text i to chyba wszystko.
co do wad to brak burn-prof-a nie lamie zabezpieczen typu safe-disk.Musisz
sie zastanowic do czego bedziesz ja wykorzystywal.Jesli nie nagrywasz duzo
plyt i cena bedzie sensowna to czemu nie.

pozdrawiam
    Marcin