Re: Domyslna moc dzwieku

Autor: Kolektor (kolektor77_at_USUN-TO.interia.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 11:43:06 MET DST

>: AudioHQ jest ale nie uruchamia się domyślnie. Po instalacji wejdź do
>: katalogu gdzie to się zainstalowało, odpal ręcznie AudioHQ i w menu
>: zaznacz aby uruchamiało się przy starcie.
>: Ogólnie to w tych nowych sterach jest mniej predefiniowanych efektów
>: - chodzą OK.

No wchodzilem do AudioHQ ale nie ma w nich modulu, ktory nazywal sie
AudioHQ Plugins Launcher lub AudioEAX, a ktory automatycznie zmienial
ustawienia dziwkeu w zaleznosci od odpalonej aplikacji. Czyli
odpalales TV i glosniki graly inaczej odpalales winampa i graly
inaczej a dzialo sie to w pelni automatycznie. Bez tego programiku juz
teraz nie moge....
No i nie ma ustawienia Watch Movie, ktory bardzo mi sie podobal a sam
nie jestem w stanie zdefiniowac jego ustawien.