Re: Tuner TV

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 11:28:30 MET DST

Użytkownik "Pala" <p.a.l.a_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Sniper napisał(a):

> Czy znasz moze jeszcze przykladowe orientacyjne ceny???
Przykładowe ceny zaczerpnąłem z CHIP'a (pochodzą z 6 czerwca 2002). Ponieważ
w tej dziedzinie nie ma dużych skoków cen, więc powinny być bardzo zbliżone:

KWorld MPEG TV Station - 235 zł
PixelView Play TV XP - 240 zł
AVerMedia TVPhone 98 - 225 zł
PixelView Play TV HD - 259 zł
LifeView FlyVideo 3000 - 254 zł
AVerMedia AVerTV GO - 259 zł
PixelView PlayTV Pro - 259 zł
AVermedia AVerTV GO FM - 289 zł

Pozostałe nieco drożej...

> Tobie chodzi dobrze.Czy to chodzi na pelnym erkanie czy w
> okienku?

Obecnie mam Athlona 1800+, więc oczywiście, że chodzi dobrze. Ale kiedyś na
Pentium 166 MMX również chodziło dobrze. I bez problemu działało zarówno w
okienku jak i na pełnym ekranie. Jeśli twój sprzęcik pracuje w miarę
sprawnie, to możesz się skusić na któryś z nich. Praktycznie niewielkie
znaczenie ma model, który wybierzesz - i tak wszystkie pracują na tym samy
lub podobnym układzie Connexant Fusion 878A, więc działają podobnie. Główna
różnica, to dołączony soft i dodatkowe gadżety.

Pozdrawiam,
Sniper