Re: Ceny procesorów

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 10:41:42 MET DST

<mertinus_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Byłbym bardzo wdzięczny za informacje odnośnie stron internetowych lub innych
> łatwodostępnych źródeł przedstawiających aktualne ceny procesorów (Intel).

Poza Polską (tutaj nic nie znalazłem) jest kilka serwisów zestawiających
i porównujących ceny sprzętu. Sporo linków znajdziesz tu:

http://paler.com/price_comparison.html

I jeszcze dwa ciekawe linki (po francusku):

http://www.monsieurprix.com/
http://www.clubic.com/s/

Na obydwu znajdziesz ceny ze sklepów internetowych w Europie.

RobTM:)

--
Upsss! Wyciąłem sygnaturkę!
-- http://3226865153/~szczygie --