Re: Za cieńki sprzęt do divix'ów?

Autor: Jabu (jabu__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 10:32:11 MET DST

Użytkownik "Mieto" <mieto_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mój znajomy poskładał sobie taki zestawik:
> Płyta główna + procesor AMD K6-2 500MHz +128MB RAM +HDD 6,4GB + ATI RAGE
128
> pro 32MB i jest problem ponieważ tnie na każdym DIVIXIE czy sprzęt jest za
> cieńki?

Pewnie to jakis problem z hardwarem jak pisza koledzy ponizej, ale ja po
zainstalowaniu kodekow fddshow, odpalilem divx na P166 MMX, 64 MB RAM jakas
grafika 8MB, co prawda przypominalo to szybsza prezentajcie ale jesli ktos
by sie uparl ;))
https://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53761

miasto zabija