Pytania do użytkowników Asusa A7V333

Autor: noadam (noadam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 10:09:56 MET DST

Witam
Mam kilka pytań.
 Zacznę od tego czy wiecie może jak wyłączyć to wielkie logo Asusa po
włączeniu komputera przysłaniające inne informacje.
 W prakcie ładowania gada do mnie, ale nie za bardzo rozumiem o co chodzi bo
angieski to rozumiem gdy czytam, ale jak gada tak niewyraźnie to nie wiem o
co chodzi. Wyczytałem, że głosem są sygnalizowane błędy. Ewentualnie czy
wiecie jak te sygnały głosowe wyłączyć?
 Mam problemy z modemem i internetem. Modem to zoltrix cobra FM-SFT56i.
Najpierw nie chciał mi się zainstalować. Teraz przy próbie zalogowania się
do internetu mam 2 razy weryfikacje hasła w komunikatach i potem się wiesza
i po około pół min rozcina połączenie.
Pozdrawiam
Adam