Re: Jaka pamięć - chipset BX 440B ????

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 09:21:05 MET DST

Użytkownik Adam Sasik <kampinos_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aic2sr$a7s$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Witam wszystkich.
>
> Mam taki problem ... jest sobie drugi komputek na płycie z chipsetem BX
440
> B 100/66 MHz. Zapragnąłem powiększyć mu pamięć ( do tej pory 2 kośći po
> 32MB ) o jeszcze 128 MB - SDRAM 133MHz.
>
> Po rozmowie ze sprzedawcą okazało się iż nie mają w sprzedaży kości
pamięci
> do tak starych płyt ....chociaż w instrukcji jest napisane jak wół " Using
> four 168-pin DIMM sockets four banks of 64-bit", sprzedawca poradził mi
> kupno pamięci Kingstona ...

> [...]
sprzedawca jak zwykle albo sie nie zna albo próbuje ci wcisnąc najdroższe co
ma ......

na BX chodzą raczej wszystkie pamięci i jednostronne i dwustronne (mam kilka
BX'ów Abit be6, be6-ii, clayton)
pozatym zawsze po zakupie mozesz przyjśc i oddac kość jak będzie nie dzialac
porawnie .....
w końcu jakies prawa handlowe obowiazują równiez sprzedawców sprzetu
komputerowego nie ?