Re: Za cieńki sprzęt do divix'ów?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Fri 02 Aug 2002 - 08:29:14 MET DST

Użytkownik "WiesiekW" <wwiesiek_at_go2.plNOSPAMinvalid> napisał w wiadomości

> Problemem jest zapewnie płyta jeżeli twój znajomy ma możliwość niech
> spróbuje wymienić na durona + jakąś płytę na KT133 lub celka i płytę na
> układzie intela , dawniej miałem płytę na BX i celka 333 i nie było
> problemów.

E.. tam zes mu doradzil :) chlopak zlozyl sprzet po najnizszej cenie do
ogladania DVX, ja mysle ze sprzet jest wystarczajacy, czytam grupe
pl.comp.pecet od kilku lat i z tego co pamietam sprzet jest jak najbardziej
O.K ! na AMD K6-2 z tym zegarem powino plynnie chodzic do tego karta ATI -
jak najlepszy wybor chyba ze wspomaganiem DVX ? Ja mialem problem z
plynnoscia gdy mialem nie wlasciwie zainstalowane encodery do DVX a mam
D1000/1240, mysle ze to sprawa nie sprzetowa, zapytal bym tez jaki system
operacyjny jest zainstalowany (Ram), jesli nic by nie pomoglo wyprobowal bym
z innymi kartami graficznymi, czesto sie zdaza ze to wlasnie przez karty
graficzne calkiem mocny sprzet nie odtwaza poprawnie DVX, mialem karte firmy
Rendition (2200 AGP) 8M , kazdy DVX mi rwal, po wymianie na ATI filmy
chodzilo juz plynnie (Celeron 433).
Pozdrawiam